Izvēlne
BiznesamVirtuālais telefons

Virtuālais telefons

  

Virtuālais telefons

No555€/mēn.
Pieteikties konsultācijai

Ieguvumi

Lattelecom fiksēto elektronisko sakaru tīkla numurs un 2 500 sarunu minūtes mēnesī Lattelecom tīklā bez maksas.

Ērtas saziņas iespējas, ja esat kustībā, tomēr vēlaties būt sasniedzams gan pa mobilo, gan pa fiksēto tālruni, vai arī uzņēmuma darbībai nav pastāvīga biroja un fiksētā tālruņa.

Sarunas no ārzemēm uz Latviju tiks nodrošinātas bez maksas kā savienojums Lattelecom tīklā.

24 stundas pieejams Lattelecom biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 67 177 177.

Papildu informācija

Ar ko tas atšķiras no Skype?
Lattelecom nodrošina
Pakalpojuma lietošana
Tarifi un cenas

Ar ko tas atšķiras no Skype?

 

Izmantojot zvaniem datoru, planšetdatoru vai viedtālruni, adresāts saņems zvanu no Jūsu uzņēmuma fiksētā tālruņa numura. Tāpēc, lai kur arī Jūs atrastos, vienmēr varēsiet veikt zvanus no sava "biroja".

Virtuālais telefons nodrošina pilnvērtīgu iespēju izmantot fiksēto tālruni bez vadiem, t. i., zvanīšanai tiek izmantots Jūsu Lattelecom fiksētā tīkla numurs, ļaujot saņemt vai veikt zvanus, atrodoties jebkurā valstī pasaulē, kur vien eksistē interneta pārklājums.

Lattelecom nodrošina

 

  • Pieslēguma parametrus (SIP servera domēns, tālruņa numurs un parole).

  • Saites uz interneta resursiem, kur lejupielādei pieejamas pakalpojuma lietošanai rekomendētas bezmaksas tālruņa aplikācijas.

  • Lietotāja instrukciju, kurā soli pa solim parādīts, kā aktivizēt pakalpojumu.

 

Pakalpojuma lietošana

 

Lai lietotu pakalpojumu, ir jāinstalē atbilstoša tālruņa aplikācija izvēlētajā iekārtā - datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī.

Planšetdatoriem un viedtālruņiem aplikāciju uzstādīšana tiek nodrošināta, apmeklējot atbilstošo aplikāciju internetveikalu: Android OS iekārtām App store, Simbian OVI Store, Iphone App Market, kur atradīsiet bezmaksas un maksas aplikācijas.

Bezmaksas aplikācijas nodrošina nepieciešamās pamatfunkcijas, savukārt maksas aplikācijām iesakām vispirms izmēģināt testa versiju. Maksas aplikāciju ražotāji izstrādā savus produktus atbilstoši pasaules lielo telekomunikāciju operatoru tehniskajam risinājumam, kas atsevišķu funkciju nodrošināšanai var atšķirties no Lattelecom tehniskā nodrošinājuma.

 

Tehniskās prasības interneta pieslēgumam

 

Interneta pieslēgumam, kas nodrošinās pakalpojuma lietošanu, ir jāatbilst šādiem nosacījumiem: 

  • Ugunsmūrī (Firewall) birojā un pie interneta pakalpojuma sniedzēja ir atvērts UDP (User Datagram Protocol) ports 5060, kas paredzēts SIP trafikam;

  • Ugunsmūris atļauj RTP (Real-time Transport Protocol) trafiku.


Lattelecom interneta pakalpojumiem uzņēmumiem un publiskā bezvadu interneta pieslēguma zonās (WiFi) šāda funkcionalitāte ir nodrošināta.

Tarifi un cenas

 

Virtuālais telefonsCena, EUR
Ierīkošanas maksa1.42
Abonēšanas maksa5.55 EUR/mēn.


Abonēšanas maksā ir iekļautas 2500 min bezmaksas sarunām Lattelecom tīklā.

 

Maksa par zvaniem uz citiem pakalpojumu sniedzēju tīkliem

 

TarifiCena, EUR
Maksa par savienojumu0.0356
  
Maksa par sarunas minūti 
Sarunas Lattelecom tīklā (pēc 2500 minūšu sliekšņa sasniegšanas)0.0356
Sarunas ar citu Latvijas publisko fiksēto tīklu abonentiem0.0711
Sarunas ar mobilo elektronisko sakaru tīklu lietotājiem0.0711
  
Starptautiskās sarunas 
ASV, Kanāda, Krievija, Ukraina, Īrija Lielbritānija, Vācija, Francija, Itālija, Beļģija, Zviedrija, Dānija, Polija, Somija, Norvēģija0.1261
Baltkrievija0.1733
Lietuva, Igaunija0.0950
Pārējās valstis0.3236