Izvēlne
BiznesamDatortehnikas apkalpošana

Datortehnikas apkalpošana

Datortehnikas apkalpošana

Par 1 datoru no525€/mēn.(bez PVN)
Pieteikt

Ieguvumi

Izmaksu ietaupījums

IT infrastruktūras uzturēšanas centralizācija ārpakalpojumā ļaus efektīvāk pārvaldīt uzņēmuma pamatbiznesa resursus.

Kvalificēti speciālisti

Diennakts tehniskas palīdzības dienests, sertificēti un kvalificēti speciālisti.

Apkalpošana visā Latvijā

Strādājam visā Latvijā 24/7/365 - vienlaicīgi varam atrisināt problēmas dažādās vietās.

Plāni un cenas

Starta

Datortehnikas apkalpošana attālināti.

525€/mēn.
  • Incidentu risināšana attālināti
  • 24/7 pieteikumu pieņemšana
  • Tehnikas darbaspējas operatīva atjaunošana
  • Konsultācijas
Pamata

Datortehnikas un serveru apkalpošana attālināti un klātienē.

1660€/mēn.
  • Incidentu novēršana attālināti un klātienē
  • 24/7 pieteikumu pieņemšana
  • Tehnikas darbaspējas operatīva atjaunošana
  • Konsultācijas
  • Preventīva uzraudzība
  • Lokālā un bezvadu datortīkla problēmu identificēšana un risināšana
  • IT infrastruktūras administrēšana un uzturēšana
  • Profilaktiskās apkopes un audits
  • Serveru, NAS administrēšana un uzturēšana

Par pakalpojumu

Palīdzības dienests
Profilakses darbi
Datortehnikas apkalpošana

Palīdzības dienests

 

Pēc Jūsu pieprasījuma tiek veikti apkalpošanas darbi:

  • 24/7/365 pieteikumu un incidentu reģistrācija;

  • Attālināta pieslēgšanas klienta datoram pieteikumu/incidentu risināšanai un novēršanai (tikai ar klienta atļauju);

  • Datorsistēmu inženieru un datorsistēmu ekspertu darba uzdevumu vadība;

  • Lietotāju konsultēšana pa telefonu;

  • Sniegto pakalpojumu kvalitātes kontrole.

Profilakses darbi

 

Reizi gadā tiek veikti tehnikas profilakses darbi:

  • Licencētas vai bezmaksas pretvīrusu programmatūras un personālā ugunsmūra paraksta faila regulāra atjaunošana un automātiskās atjaunošanās pārbaude;

  • Pretvīrusu pārbaude un kaitīgā koda programmatūras likvidēšana;

  • Interneta drošības pakāpes pārbaude;

  • Aizsardzība pret nesankcionētu pieeju lietotāja datiem.

  • Datoru operētājsistēmas *.log failu (event logs) analīze;

  • Pagaidu failu dzēšana (internet temporary files, cookies utt.);

  • Cietā diska pārbaude, optimizācija (bad block, kļūdu pārbaude, defragmentācija utt.);

  • Licencētas vai bezmaksas programmatūras jaunāko uzlabojumu, versiju (t. sk. patch, service pack) uzstādīšana pēc pieprasījuma, saskaņojot ar klientu;

  • Datora sistēmbloka, monitora un perifērijas iekārtu pārbaude;

  • Datortehnikas iespēju paplašināšana, uzstādot papildu kartes, blokus un citus elementus, kā arī licencētu vai bezmaksas programmatūru pēc klienta pieprasījuma;

  • Pamanītās problēmas, rekomendācijas un cita informācija, kas ir būtiska klientam un raksturo tehnikas stāvokli, tiks atzīmēta atsevišķā formā.

Datortehnikas apkalpošana

 

Datortehnikas apkalposanas ietvaros nodrošinām:

  • 24/7/365 klātienes datortehnikas apkalpošana;

  • Dažādu OS datortehnikas apkalpošana: Microsoft Windows, Apple Mac OS, iOS, Google Android, Linux, VMware, Novell;

  • Izsaukumu apkalpošana (t.sk. vizītes pie Izpildītāja) tehnikas un tajā iekļautā licencētā vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma darbības traucējumu gadījumā;

  • Tehnikas izejmateriālu (piemēram, printeru toneru un tintes kasešu) uzstādīšana un nomaiņa;

  • Tehnikas remonts;

  • Papildu tehnikas instalācija, nomaiņa;

  • Jaunas licencēta vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma instalācijas;

  • Licencētu operētājsistēmu nomaiņa;

  • Pasūtītāja datu rezerves kopēšana uz tā rīcībā esošajiem ārējiem datu nesējiem;

  • Lokālā tīkla problēmu identificēšana un risināšana;

  • Bezvadu tīkla problēmu identificēšana un risināšana.

Neatradāt meklēto?

Ja neatradāt meklēto vai vēlies noskaidrot papildu informāciju, sazinies ar mums.

Sazinieties ar mums