Izvēlne
BiznesamDatortehnikas apkalpošana

Datortehnikas apkalpošana

  

Datortehnikas apkalpošana

Par 1 datoru no525€/mēn.(bez PVN)
Skatīt plānus un cenas

Ieguvumi

Izmaksu ietaupījums

Iespēja ietaupīt izmaksas, jo nav nepieciešams pieņemt darbā IT speciālistus.

Kvalificēti speciālisti

Dažādu jomu kvalificēti speciālisti (serveri, ugunsmūri, dažādas OS un citas sistēmas).

Apkalpošana visā Latvijā

Strādājam visā Latvijā – vienlaicīgi varam atrisināt problēmas dažādās vietās.

Plāni un cenas

Pamata

Datortehnikas apkalpošana attālināti.

525€/mēn.
  • Sākot no 5 datoriem
  • Incidentu risināšana attālināti
  • 24/7 pieteikumu pieņemšana
  • Tehnikas darbaspējas operatīva atjaunošana
  • Konsultācijas
Premium

Datortehnikas un serveru apkalpošana attālināti un klātienē.

1660€/mēn.
  • Sākot no 10 datoriem
  • Incidentu novēršana attālināti un klātienē
  • 24/7 pieteikumu pieņemšana
  • Tehnikas darbaspējas operatīva atjaunošana
  • Konsultācijas
  • Preventīva uzraudzība
  • Lokāla un bezvadu tīkla uzturēšana un incidentu novēršana
  • IT infrastruktūras administrēšana un uzturēšana
  • Profilaktiskās apkopes un audits
  • Serveru, NAS administrēšana un uzturēšana

Par pakalpojumu

Palīdzības dienests
Profilakses darbi
Datortehnikas apkalpošana

Palīdzības dienests

 

Pēc Jūsu pieprasījuma tiek veikti apkalpošanas darbi:

  • Pieteikumu reģistrācija, risināšana un risināšanas pārraudzība;

  • Datorsistēmu inženieru un datorsistēmu ekspertu darba uzdevumu vadība;

  • Pasūtījumu apstrāde un izmaiņu vadība;

  • Lietotāju konsultēšana pa telefonu;

  • Attālināta pieslēgšanas pie klienta datora, (konsultācijas laikā, tikai ar klienta atļauju); 

  • Pakalpojumu kvalitātes kontrole;

  • IT monitoringa ziņojumu apstrāde.

Profilakses darbi

 

1 x gadā tiek veikti tehnikas profilakses darbi:

  • Licencētas vai bezmaksas pretvīrusu programmatūras un personālā ugunsmūra paraksta faila regulāra atjaunošana un automātiskās atjaunošanās pārbaude;

  • Pretvīrusu pārbaude un kaitīgā koda programmatūras likvidēšana;

  • Interneta drošības pakāpes pārbaude;

  • Aizsardzība pret nesankcionētu pieeju lietotāja datiem.

  • Datoru operētājsistēmas *.log failu (event logs) analīze;

  • Pagaidu failu dzēšana (internet temporary files, cookies utt.);

  • Cietā diska pārbaude, optimizācija (Bad block, kļūdu pārbaude, defragmentācija utt.);

  • Licencētas vai bezmaksas programmatūras jaunāko uzlabojumu, versiju (t. sk. patch, service pack) uzstādīšana pēc pieprasījuma, saskaņojot ar klientu;

  • Datora sistēmbloka, monitora un perifērijas iekārtu pārbaude;

  • Datortehnikas iespēju paplašināšana, uzstādot papildu kartes, blokus un citus elementus, kā arī licencētu vai bezmaksas programmatūru pēc klienta pieprasījuma;

  • Pamanītās problēmas, rekomendācijas un cita informācija, kas ir būtiska klientam un raksturo tehnikas stāvokli, tiks atzīmēta atsevišķā formā.

Datortehnikas apkalpošana

 

Datortehnikas apkalposanas ietvaros nodrošinām:

  • Izsaukumu apkalpošana (t.sk. vizītes pie Izpildītāja) tehnikas un tajā iekļautā licencētā vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma darbības traucējumu gadījumā;

  • Tehnikas izejmateriālu (piemēram, printeru toneru un tintes kasešu) uzstādīšana un nomaiņa;

  • Tehnikas remonts;

  • Papildu tehnikas instalācija, nomaiņa;

  • Jaunas licencēta vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma instalācijas;

  • Licencētu operētājsistēmu nomaiņa;

  • Pasūtītāja datu rezerves kopēšana uz tā rīcībā esošajiem ārējiem datu nesējiem;

  • Lokālā tīkla problēmu identificēšana un risināšana;

  • Bezvadu tīkla problēmu identificēšana un risināšana.

Neatradāt meklēto?

Ja neatradāt meklēto vai vēlies noskaidrot papildu informāciju, sazinies ar mums.

Sazinieties ar mums