Izvēlne
BiznesamApmācības un kursiEfektīvu mārketinga kampaņu organizēšana

Efektīvu mārketinga kampaņu organizēšana

 

Kursa ilgums, akadēmiskās stundas: 16

Kursa cena, EUR (bez PVN): 272,00

 

Mācību kursa ilgums:

Klātienes mācības 16 akadēmiskās stundas un 16 akadēmisko stundu apjomā mācību materiāls padziļinātai tēmu apguvei un praktisko zināšanu nostiprināšanai e-mācību vidē).

 

Kursa mērķi:

Kursa mērķis ir veidot padziļinātu izpratni un praktiskās iemaņas:

  • uzņēmuma mārketinga un pārdošanas procesa atbalstam;

  • efektīvu uzņēmuma AdWords kampaņu veidošanā;

  • mārketinga kampaņu optimizācijas pasākumu veikšanā precīzākai mērķa auditorijas uzrunāšanai.

 

Kursa anotācija:

Kursā ir ietvertas tēmas par mārketinga kampaņas rīku izmantošanu, kampaņu plānošanu un to pārvaldību.  

 

Pēc kursa:

Pēc kursa veiksmīgas apgūšanas mācību dalībnieki būs spējīgi:

  • Orientēties rīka vidē un veidot AdWords kampaņas un reklāmas saturu

  • Izvēlēties un veidot atslēgas vārdus atbilstoši uzņēmuma vajadzībām

  • Izvirzīt un optimizēt reklāmas mērķus

  • Plānot un mainīt reklāmas budžetu

  • Plānot reklāmas kampaņu, izvēloties attēlošanas ierīces un veidojot laika grafiku

  • Plānot kampaņu un reklāmas saturu atbilstoši mērķauditorijai

  • Veidot reklāmas ar Ad Builder un izvietot reklāmas YouTube

  • Atsekot un veidot reklāmas kampaņu atskaites

Kursa beigās studenti saņems sertifikātu par kursa apgūšanu.

 

Priekšzināšanas:

Interneta pārlūkprogrammu lietošanas prasmes, datu apkopošanas un analīzes prasmes.

 

Zināšanu novērtēšana:

Kursā ir iekļauts zināšanu novērtēšanas tests, ko būs jāizpilda pirms un pēc kursa apguves.

 

Kursa materiāli:

Praktisko uzdevumu krājums klātienes mācību kursam un e-mācību materiāli – praktiskie uzdevumi ar piemēriem, papildus literatūra padziļinātas izpratnes veidošanai u.c. materiāli atbilstoši kursa tēmām.

 

Kursa saturs:
  1. Iepazīšanās ar AdWords vidi:

  • AdWords apraskts un pielietojums

  • AdWords salīdzinājums ar citiem mediju kanāliem

  • Interfeisa cilnes

  • Konta izveidošana un uzstādīšana

  1. Kampaņu veidošana:

  • Primāras kampaņas izveide

  • Atslēgas vārdu piemeklēšana

  • Atslēgas vārdu papildināšana un analīze ar Keyword planner

  • Reklāmas satura veidošana

  • Negatīvo atslēgas vārdu izmantošana

  • Paplašinātās informācijas kampaņas

  1. Kampaņu veidošana Display network:

  • Display network kampaņas veidošana

  • Display planner izmantošana tārgetingam

  • AdBuilder izmantošana reklāmas satura veidošanai

  • Reklāmas kanālu izvēle

  • YouTube reklāmas

  1. Kampaņu optimizēšana:

  • Kampaņas mērķu uzstādīšana

  • Kampaņas rezultātu analīze

  • Optimizēšana kampaņas mērķim

  • Reklāmas rādīšanas laika izvēle

  • Ierīču izvēle reklāmām

  • Ģeogrāfiskais un valodu targetings

  • Cenas stratēģijas veidošana.

  • Testa un standarta kampaņu nošķiršana

  • Kampaņu kvalitātes uzlabošana

  1. Citas noderīgas lietas:

  • Paziņojumu uzstādīšana

  • Atskaišu veidošana

  • Remārketinga kampaņas

  • Budžeta pārvaldīšana